Eli tuli mieleen, että onko winx matkinut witchiä? Siinä on samoja juttuja kyllä, mutta ei ole matkittu. Ja sitten on vähän asiaa vielä... Miten te pukeudutte? En nimittäin löydä omaa tyyliäni, paitsi yhden asun kyllä olen saanut hyväksi, mutta se onkin sitten ainoa ja jos se menee likaiseksi, oon pulassa. Sori mä oon vähän kuin Stella, mutta älkää välittäkö. :D

Pidättekö te seuraavista sarjoista: School Rumble, Sailor Moon, Avatar, Kim Possible ja Card Captor Sakura? Jos pidätte sanokaa ihmeessä! Ja olisi kivaa jos joku kommentoi, sillä haluan tietää että täällä käy joku, ja jos et kommentoi  et arvosta sivuani. Minä ainakin kommentoin aina jokaiselle sivulle yleensä uusimpaan kirjoitukseen. Tee sinä niin. Kiitän sinua!

Aloin fanittamaan matiikkaa ja Ashleyta. Onko teille käynyt kosaan noin? No tänään en matskua kyllä arvostanut, olis kuulunu olla matiikkaa, ja sit kaks liikkaa ja sai lähtee kotiin, MUTTA meillä olikin matiikkaa, matiikkaa, kuvista. Ei plörtsi mä kyl kuolin siinä.

Miksi kolmoskaudessa winxissä ei ole ideaa? Tyhmää! Jotain Bloom saa enchantixin ja taistelee Valtorin kanssa ja se siinä... En väitä että ohjelma olisi buu, mutta esim. ykköskaudessa oli juonta. Kakkoskausi oli tosi hyvä, siinä nyt jonkinlainen idea oli vaikka ei täydellinen. Ja söpöt pixit tulivat mukaan. Jotkut inhoavat niitä, mutta minä en. Älkää muuten räyhääjät arvostelko toisten sivuja, ne ovat oikeasti tehty vaivalla ja jos jostain ei pidä sen voi sanoa kauniisti, ja teistäkin olisi kiva saada kavereita. Älkää siis niin tehkö!

Olen kuullut, että jotkut väittävät, että jos joku 9 - 16 leikkii vielä esim. barbeilla, on vauva! Mitä ideaa siinä oikein on? Minä leikin winxnukeille ja joskus jopa barbeilla, enkä selvästi ole vauva! Itseasiassa asia on niin, että ne jotka eivät leiki, eivät ole kehittyneitä ja tarvitsevat silloin apua. Pidän leikkimisestä. Jos sitä ei olisi, tuijottaisin aina vain telkkaria, makoilisin yms. Leikki on osa elämää joka kehittää meitä! Eli jos joku nyt on väittänyt toisin, usko tämä.

Ja minulla olisi melko tärkeää asiaa... En saa naamaani irti tietokoneesta. Yritän saada jotain toimintaa peliin... Ehdottakaa hyvää urheilulajia, mitä voi harrastaa omissa kotipiireissä maksutta vaikka omalla pihalla. Lenkkeilyä? Onneksi en ole lihonnut enkä ole vielä lihava. Mutta en siis tarkoita sanoa että te olisitte, puhuin nyt itsestäni. :D